10 Memes Lucu untuk Membuat Komen di WhatsApp Sembang

Kuala Lumpur: Semua jenis meme lucu untuk komen ini boleh membuat anda ketawa sendiri. Selain itu, meme lucu untuk komen ini juga boleh menjadi alternatif sekiranya anda malas untuk menaip sembang rakan anda. Uniknya, meme lucu untuk komen ini juga sering muncul dalam kumpulan WhatsApp keluarga. Rupa-rupanya, menggunakan meme lucu untuk komen dapat memecah semangat dalam kumpulan sembang WhatsApp. Dijamin, jika anda menghantar meme lucu untuk komen ini, ahli kumpulan anda akan ketawa terbahak-bahak. Mungkin, rakan anda juga akan membalas meme lucu untuk komen yang anda ada dengan meme yang sesuai.

Memes Lucu untuk Komen

1. Berlari
Jangan beremosi terlebih dahulu, kemudian memanaskan badan. Anda pasti sudah membayangkan, meme lucu untuk komen sesuai jika ada yang bertanya apa? Tetapi jangan terkejut, jika setelah anda menghantar meme ini, rakan anda sebenarnya akan terganggu dengan anda.

2. Penyerahan
Bersabarlah, hanya dua meme lucu yang memberi komen. Jika anda melihat ini, pasti tidak ada orang yang tidak ketawa, anda dijamin menjadi objek rakan anda yang kecewa dengan tingkah laku anda, menghantar meme lucu ini. Jadi, segera hantarkan kepada rakan anda, ya.

3. Skru
Bro, mari kita lepak? Ah, mari kita teruskan bro. Oleh itu, agar anda tidak repot menaip, hantarkan meme lucu untuk komen ini. Pendek, ringkas, jelas, dan sedikit beremosi kepada orang yang anda ajak bual. Tetapi tenang, masih ada meme lucu untuk komen lain di bawah. Sedia?

4. Tolong
Mustahil bagi manusia sebagai makhluk sosial untuk dipisahkan daripada menolong. Sudah tentu, setiap hari ada saat di mana anda akan meminta bantuan rakan anda. Tenang, dengan anda menghantar meme lucu untuk komen ini, rakan anda dijamin memahami maksud anda. Duh, lihat gambarnya jadi saya mahu makan sate dengan kuah kacang.

5. geram
Namanya juga manusia, pasti ada saat-saat yang menimbulkan kemarahan dan kemarahan dengan tingkah laku persekitarannya. Tidak apa-apa, jika anda kesal dengan seseorang dan anda sudah terlalu jauh, cuba hantarkan meme lucu untuk komen ini. Tidak perlu berusaha sedaya upaya untuk menyatakan isi hati anda, hanya satu gambar sahaja yang menjelaskan semuanya. Mahu meneruskan?

6. Terima kasih
Untuk menutup meme lucu untuk komen dari kategori pun, itu pasti tidak lengkap tanpa ucapan terima kasih alias “Terima kasih”. Anda juga boleh menggunakan meme ini untuk mengucapkan terima kasih kepada rakan atau saudara anda yang telah membantu anda. Tetapi, untuk membuatnya kelihatan ikhlas, jangan ketawa, oke. Supaya ia tidak dianggap jenaka.

7. Jadi, apa yang anda mahukan?
Sekarang, meme lucu untuk komen dari kategori pun sudah ada, sudah waktunya untuk menukar meme lucu untuk komen yang dibintangi oleh Sherina, tepat dari adegan filem Sherina’s Adventure. Bagi anda yang lahir pada tahun 90-an, anda pasti pernah menonton filem ini. Sudah tentu, meme lucu untuk komen ini juga akan membuat anda merasa nostalgia tentang masa kecil anda. Jadi anda mahu apa? Mahu meneruskan? Ayuh, lihat di bawah.

8. Ikhlas
Meme lucu untuk komen ini tidak kurang menarik. Dalam filem itu, Epy Kusnandar masih kelihatan jauh lebih muda dari sekarang. Dialog dalam adegan ini juga sesuai untuk anda hantar ke rakan atau sembang kumpulan.

9. Tidak.
Selain dari filem Sherina’s Adventures, anda boleh mencari meme lucu untuk komen di jalanan, anda tahu. Jangan percaya? Lihat plat nombor di bawah. Adakah anda masih mempercayainya? Sekiranya anda berada dalam mood yang tidak baik, nampaknya sesuai untuk menggunakan meme lucu untuk komen ini. Tanpa perlu menaip, orang yang anda hantar meme ini akan segera memahami.

10. Cirit-birit
Cuba bayangkan, anda makan dengan cara yang salah sekali lagi dan sibuk membuang air besar kerana cirit-birit. Pasti perut terasa tidak sedap. Sebenarnya, anda boleh lemas dan tidak mempunyai tenaga untuk membalas sembang yang memasuki telefon bimbit anda satu persatu. Penyelesaian? Hantarkan meme lucu untuk komen ini. Rakan anda akan faham dengan segera.

Oh, atau adakah anda mencari kaedah untuk mengubati cirit-birit? Sangat mudah, minum ORS pertama dan jangan lupa minum lebih banyak air mineral. Kerana, jika anda mengalami cirit-birit, anda pasti akan kehilangan banyak cecair badan.

Jadi, di mana meme lucu untuk komen kegemaran anda? Tetapi, berhati-hatilah jika anda ingin menghantar meme lucu ke komen di atas, anda boleh menghantarnya kepada pensyarah atau guru anda. Selain itu, perhatikan juga saat ini, ya. Sekiranya konteksnya serius, tidak betul untuk menghantar meme lucu ke komen seperti di atas. Mungkin, semua orang marah kepada anda dan dianggap kurang ajar.

Malay News, Lifestyle Desk