Adele ketakutan dan gembira

United Kingdom: Penyanyi Britain pemenang Grammy, Adele duduk di topeng hitam menyembunyikan wajahnya. Dia menyiarkan gambar itu di media sosial. Dia memberitahu 15 juta peminat bahawa dia agak takut. Apa yang berlaku! Kerjaya barunya bermula.
Tujuan pengajian: Satu pekerjaan baru. Adele akan hadir ke persembahan. Dia sedang duduk dan membaca skrip program. Bintang itu akan dilihat sebagai penyampai rancangan TV ‘Saturday Night Live’. Keterikatan Adele ke rangkaian televisyen AS NBC yang terkenal akan menjadi pengecualian. Dan dalam kehidupan vokalis Adele, ia bukan sahaja penting, tetapi juga menarik. Kerana bintang muzik ini akan membuat penampilan sulung sebagai penyampai menerusi rancangan terkenal ini. Adele menulis di Instagram mengenai keterikatan sebagai penyampai acara terkenal di Amerika Syarikat semasa pilihan raya AS, ‘Nampaknya roda kerjaya saya akan berubah sepenuhnya kali ini. Saya selalu menantikan masa yang indah. Saya berfikir, bilakah saya akan mendapat panggilan untuk pekerjaan seperti itu dan melompat! ‘

Nampaknya roda kerjaya saya akan berubah dengan sempurna kali ini. Saya selalu menantikan masa yang indah. Saya berfikir, bilakah saya akan mendapat panggilan untuk kerja seperti itu dan melompat
Adele belum lagi mengeluarkan album sejak 2015. Dia mengikuti lawatan muzik pada tahun 2016. Setelah berehat lama, dia akan dilihat semula di ‘Saturday Night Live’. Bintang muzik AS H.E.R. akan hadir di sini sebagai tetamunya. Adele sebelum ini muncul sebagai tetamu di ‘Saturday Night Live’ pada tahun 2006. Pada masa itu dia menyanyikan dua lagunya ‘Chasing Pavements’ dan ‘Cold Shoulder’.
Adele mendapat populariti baru di kalangan penonton Amerika dengan albumnya Twenty Five. Dia memenangi Anugerah Grammy pada tahun 2015 untuk album itu. Nyanyiannya ‘Hello’ sangat popular di kalangan pendengar lagu Inggeris.

Malay News
Glamour Desk