Jangan terlepas senaman ini

Choe ting instra image post about workout

Glamour: Waktu apa yang lebih baik untuk bersenam daripada semasa kuarantin? Dengan video pantas ini, anda boleh kekal sihat, aktif, dan merasa luar biasa! Latihan Chloe Ting didasarkan pada luka bakar seluruh badan. Dia juga mempunyai video yang memfokuskan pada menguatkan lengan, kaki dan bahagian badan yang lain.

Chloe Ting adalah sensasi YouTube yang terkenal dengan video senaman pembunuhnya. Dia mempunyai berjuta-juta pengikut yang secara aktif melanggan salurannya untuk tetap bugar sepanjang tahun menggunakan rutin senaman dan rejimennya.

Video senaman yang mudah dilakukan ini dapat diikuti dalam keselesaan rumah anda sendiri dan juga membolehkan anda bergerak! Latihan yang cepat dan berkesan ini mensasarkan semua kumpulan otot di dalam badan anda dan dijamin akan membakar seluruh badan anda.

Apa yang perlu anda ikuti bersama dengan video latihan ini ialah tikar yoga dan peralatan senaman terbaik anda yang akan membuat anda merasa seronok. Bahagian terbaik mengenai latihan Chloe Ting ialah anda hanya perlu membawa diri dan tenaga anda! Dengan senaman ini, anda akan menggunakan perut, kaki, lengan, dan belakang. Chloe mengerjakan abs anda dengan lekukan dan papan. Lengan dan dada anda akan mengepam ketika melakukan push-up. Seluruh badan anda akan terlibat dengan jump squack jack. Akhir sekali, kaki dan badan bawah anda akan terbakar dengan senaman squat-walk-jump.
Features and Photo: Chloe Ting