Natasha enggan layan karenah warganet

Kuala Lumpur: Pelakon dan selebriti tanah air, Natasha Hudson mengaku enggan melayan kerenah dan kata-kata kecaman warganet mengenai gaun berwarna putih yang menampakkan sebahagian bahunya.
Natasha memakai gaun berkenaan ketika menjayakan sebuah majlis pelancaran produk Crystal C White yang menyaksikannya sebagai wajah dan ikon produk bersama aktor kacak, Keith Foo yang merupakan dutanya.
Pakaian berkenaan menerima banyak kecaman dalam media sosial sementelah Natasha sendiri telah memuat naik gambar berkenaan dalam akaun Instagramnya.
“Penata gaya telah dilakukan oleh pihak pengasas produk dan saya tiada masalah untuk menggenakan gaun tersebut kerana ia masih lagi berlapik dan bukan seperti apa yang difikirkan orang.
“Jangan tertipu dengan warna kain ini dan saya tiada masalah untuk menggayakannya kerana ia mengikut tema majlis.
“Ini bukan pelancaran kedai mamak, ini majlis pelancaran produk! Tambahan pula saya bukan selalu mengenakan gaun,” katanya.
Natasha berkata demikian ketika ditemui dalam majlis pelancaran produk tersebut yang dilakukan di Menara Kuala Lumpur petang tadi.
Dalam pada itu, kata Natasha warganet perlu matang dalam memberi komen atau melemparkan pandangan kerana ini berkaitan dengan kerjayanya.
“Saya pun malas nak dengar kata-kata orang sebab orang di luar tidak akan berhenti bercakap walau apa pun yang kita buat.
“Saya tak kisahlah. Lagipun bukan mereka yang menyuapkan makan,” katanya.

Sumber: Utusan Malaysia

Malay News

Social Media Updates