Neelofa ke melancarkan aplikasi mudah alih The Noor untuk umat Islam

Kuala Lumpur: Tuan rumah dan usahawan TV popular Noor Neelofa Mohd Noor tidak lama lagi akan melancarkan aplikasi mudah alih kandungan Islamnya sendiri yang dinamakan The Noor.
Artis berusia 31 tahun itu berkongsi berita indah di Instagramnya semalam, dengan mengatakan bahawa ciri kegemarannya dalam aplikasi ini adalah: “Terjemahan suara Al-Quran dalam pelbagai bahasa (Melayu, Indonesia, Inggeris, Mandarin dan Tamil).

Dia juga mengambil kesempatan untuk memperkenalkan akun IG aplikasi yang telah disiapkan pada bulan September.
Dipercayai bahawa aplikasi Noor juga akan mempunyai bacaan Al-Quran oleh tokoh-tokoh Muslim antarabangsa yang terkenal.

Sebilangan besar peminat dan pengikutnya sangat gembira untuk mendapatkan aplikasi ini, sebagai bukti dari komen yang ditinggalkan sebagai tindak balas kepada posting Neelofa.

“Terima kasih kerana mempermudah kami. Mudah-mudahan akan ada ciri lain seperti jadual waktu solat, panggilan doa dan pencari qiblat. Maka ini akan sesuai untuk menggantikan Muslim Pro (aplikasi yang baru-baru ini diduga telah menjual pangkalan datanya) kepada tentera Amerika Syarikat), “komen seorang pengikut.
Seorang lagi memuji Neelofa kerana tampil dengan banyak layanan bermanfaat untuk masyarakat sejak mengubah penampilannya baru-baru ini.

Malay News
Technology Desk