Putra Messi menari untuk melihat gol ayah di TV

Argentina: Itulah sebabnya Lionel Messi menghadapi masalah besar dengan Mateo Messi. Dia adalah kapten Barcelona, ​​dia harus melakukan lebih banyak lagi untuk menarik kelab Catalan. Messi ini memikul tanggungjawab paling banyak untuk memenangkan segalanya untuk Barcelona. Sokongan diperlukan. Tetapi kadang-kadang Messi tidak mendapat sokongan penuh dari rumah. Dan itu kerana Messi anak meja miliknya Mateo!

Walaupun ayah saya adalah bintang Barcelona, ​​ibu saya bukan penyokong Barcelona. Dan itu kerana kakaknya (anak sulung Messi) Thiago Messi. Tingkah laku Mateo yang berusia empat tahun bukanlah perkara baru. Walaupun semua orang dalam keluarga adalah pencinta Barcelona, ​​Mateo bukanlah penyayang Barcelona. Sebelumnya, Messi mengatakan bahawa anak keduanya Mate juga suka melihat kadar Barcelona. Messi bercakap mengenai perkara ini dalam temu bual dengan TYC Sports pada Jun lalu. Kakak besar Thiago adalah penyokong Barcelona, ​​jadi Mate juga meraikan ketika saudaranya mendapat gol Sebenar dalam kegilaan. Tetapi ketika dia semakin tua, mungkin Mateo juga memahami, bukan Real, Barca harus menyerah. Mate yang berusia lima tahun juga meraikan kegilaan selepas gol bapanya malam tadi. Ibu bangga Antonella Roccuzzo menangkap Mahendrakshan di kamera dan membagikannya di media sosial Instagram.

Keluarga Messi biasanya tidak pergi ke padang untuk menonton permainan kerana coronavirus. Jadi televisyen adalah satu-satunya harapan. Antonella dilihat dalam video, perlawanan Barcelona-Granada di TV di rumah Messi. Barcelona mendapat sepakan percuma pada akhir babak pertama. Lionel Messi datang untuk melakukan sepakan percuma pada keempat-empat. Dia memimpin pasukan dengan gol yang menakjubkan dengan kaki kirinya. Dan selepas tujuan itu, Mate juga mula meraikan seperti orang gila. Di belakangnya, adik lelaki Chiro Messi turut serta dalam majlis perkahwinan. Adalah normal untuk mempunyai idea setelah menonton video, akhirnya Moti kembali!

Tetapi walaupun beberapa hari yang lalu, dia selalu datang ke padang untuk menonton permainan dan memberikan semua kenangan lucu kepada peminat. Dia pernah melontarkan tawa di layar TV terhadap Real Betis. Messi dan dua anak lelakinya tertangkap kamera pada satu ketika semasa perlawanan. Luis Suarez dan anaknya juga turut hadir. Pada masa itu, Betis tiba-tiba duduk dalam bulatan. Mate juga meluap kegembiraan sekaligus. Mereka mula bertepuk tangan dengan gembira. Melihat itu, Suarez memberi teguran lembut dari sisi. Sudah tentu, ia difahami bahawa dia sedang bersenang-senang dengan teguran yang diberikan sambil tersenyum. Messi mentertawakan budak itu. Dia juga cuba menyembunyikan ‘perbuatan jahat’ ini dengan menarik budak itu lebih dekat. Pengulas juga mentertawakan kejadian itu.

Sebelumnya, dilaporkan bahawa kelab yang kalah dari Barcelona juga menyokong Mate untuk menikam ayah dan kakaknya. Dalam temu bual, Messi membuka mulut tentang kegilaan Mateo, dengan mengatakan, “Mateo belum banyak memahami tentang bola sepak. Tetapi dia suka bola sepak dan selepas semua jersi. Kali terakhir kami bermain bola sepak di rumah, “katanya kepada saya: Saya akan memilih Liverpool, yang kalah dari anda. Saya Liverpool. Anda adalah Barcelona. ” Sama seperti ketika kami kalah dari Valencia, dia berkata, ‘Valencia kehilangan kamu! Saya menyokong Valencia. ‘Perasaan itu mungkin akan semakin meningkat seiring bertambahnya usia! -BBC

Malay News
Sports Desk