Suami Bangga Mawar Rashid Bersalin Normal

Kuala Lumpur: Selamat melahirkan cahaya mata kedua pada 2 Januari lalu, pelakon Mawar Rashid tidak lokek berkongsikan foto anak perempuannya yang diberi nama Raden Seri Rosabella Cinta di akaun Instagram.

Malah, menerusi satu perkongsian, suaminya Raf Yaakob turut memuat naik satu posting istimewa buat isterinya sebagai tanda penghargaan selepas bertarung nyawa melahirkan puteri mereka. Raf turut meluahkan rasa bangga terhadap isterinya yang berjaya melahirkan bayi mereka secara normal.

“Mawar Rashid, awak adalah seorang ibu yang kuat. Awak menghadapi kesakitan bersalin dengan begitu baik. Tiada suntikan bius, tiada ubat tahan sakit dan tiada ‘gas ketawa’ (nitrous oksida) digunakan. 100% natural.

“Awak dah dapat apa yang diingini selama ini. Kelahiran semula jadi, sama seperti sewaktu melahirkan Rafael. Saya sangat bangga dengan awak tau.

“Anje, awak merupakan seorang isteri yang baik kepada saya dan seorang ibu sempurna kepada semua empat Raden saya,” luahnya.

Diruangan komen rata-rata netizen tidak melepaskan peluang untuk mengucapkan tahniah kepada pasangan itu serta memuji suami Mawar yang menghargai pengorbanan isteri yang telah melahirkan zuriat mereka. -Sumber: Rotikaya

Malay News