Yuri mengahwini kawan wanita anak patung

Viral: Orang mempunyai keinginan yang berbeza mengenai perkahwinan. Terdapat juga suka dan tidak suka yang berbeza dalam memilih pasangan hidup. Tetapi apa yang dilakukan pembina badan dari Kazakhstan benar-benar mewah. Pembina badan, Yuri Tolochko, baru-baru ini mengahwini pasangan lama, anak patung seks. Kerabatnya hadir di majlis perkahwinan itu. Gambar dan video perkahwinan mereka menjadi viral di media sosial. Isu tersebut telah mencetuskan banyak perbincangan di kalangan netizen.

Namun, Yuri bertunang pada Disember lalu. Cinta mereka sejak lapan bulan yang lalu. Perkahwinan itu dijadualkan pada bulan Mac tahun ini. Tetapi itu tidak mungkin berlaku kerana wabak Corona. Tetapi sekarang dia telah mendapat kesempatan untuk menyembuhkan episod perkahwinan.
Yuri mengatakan kritikan itu bermula ketika dia melancarkan boneka bernama Margo. Kemudian, Margor menghadapi beberapa masalah. Ini bukan akhirnya, jadi Yuri membawanya ke doktor dan menjalani pembedahan plastik untuk membuat beberapa perubahan. Yuri Tolochko berkata mengenai Margo, ‘Ketika saya menunjukkan gambarnya kepada semua orang, ada banyak kritikan. Akibatnya, pelbagai masalah timbul dalam dirinya. Kemudian saya memutuskan untuk menjalani pembedahan plastik. Sekarang banyak yang berubah dalam dirinya. Pada awalnya sukar untuk diterima tetapi sekarang semuanya baik-baik saja.

Dia menambah, ‘Dia tidak boleh berjalan sendiri. Bantuan diperlukan. Margo juga tidak tahu memasak. Tetapi pilihannya adalah makanan Georgia. Makanan kegemarannya adalah Khinkali. ‘Telah diketahui bahawa Yuri bertemu dengan Margo di sebuah kelab malam di Kazakhstan. Sejak itu, dia merancang untuk memilihnya sebagai pasangannya.- Telegraph

Malay News
Social Media Desk