TEMECULA, Calif., April 13, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) — Kumpulan Tenaga Bersih & Gas Industri (“Kumpulan”) bagi Nikkiso Cryogenic Industries yang merupakan sebahagian daripada kumpulan syarikat Nikkiso Co., Ltd (Jepun), berbesar hati untuk mengumumkan bahawa Maciej Pilat telah dinamakan sebagai Pengurus Jualan Negara bagi Poland dan Baltik.

Maciej merupakan seorang Penyepadu Sistem yang berpengalaman dengan sejarah kejayaan yang ditunjukkan dalam industri kejuruteraan mekanikal dan perindustrian. Beliau mempunyai lebih daripada 15 tahun pengalaman sebagai penyepadu sistem Cryogenic dan pengurus pembangunan perniagaan termasuk lebih 7 tahun bersama Messer (Poland) dan 4 tahun bersama Chart Industries. Beliau memperoleh Ijazah Sarjana Teknologi (M.Tech.) dalam Sains dan Teknologi Makanan daripada Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.

Beliau mempunyai pengalaman global yang luas setelah bekerja di Eropah, Asia, Amerika dan Timur Tengah. Berpangkalan di Poland, beliau akan mengurus dan membangunkan peluang perniagaan di sana dan di wilayah Baltik, melaporkan kepada Ole Jensen, Naib Presiden, NCEIG Eropah.

“Pengetahuan industri dan pasaran Maciej akan memberi manfaat besar kepada NCEIG Eropah, ketika kami membangunkan peluang di rantau ini,” menurut Ole Jensen.

Dengan tambahan ini, Nikkiso meneruskan komitmen mereka untuk muncul di arena global dan tempatan bagi pelanggan mereka.

PERIHAL CRYOGENIC INDUSTRIES
Cryogenic Industries, Inc. (kini ahli Nikkiso Co., Ltd.) syarikat ahli mengeluarkan dan perkhidmatan kejuruteraan peralatan pemprosesan gas kriogenik (pam, pengembang turbo, penukar haba, dll.), serta loji pemprosesan bagi Gas Industri, Pencecairan Gas Asli (LNG), Pencecairan Hidrogen (LH2) dan Kitaran Rankine Organik untuk Pemulihan Haba Sisa. Diasaskan lebih daripada 50 tahun yang lalu, Cryogenic Industries ialah syarikat induk ACD, Nikkiso Cryo, Nikkiso Integrated Cryogenic Solutions, Cosmodyne dan Cryoquip serta kumpulan yang dikawal secara umum bagi kira-kira 20 entiti pengendalian.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila layari www.nikkisoCEIG.com dan www.nikkiso.com.

HUBUNGAN MEDIA:
Anna Quigley
+1.951.383.3314
aquigley@cryoind.com