“Nak badan cantik tak semestinya kena operate!” -Datin Paduka Eina Azman

Nama Datin Paduka Eina Azman sememangnya tidak asing lagi dalam kacak dunia hiburan Tanah Air. Berkahwin dalam usia yang muda dan dikurniakan dua orang anak kembar yang comel pastinya sudah melengkapkan kehidupan pelakon berusia 26 tahun ini.

Dia juga tidak lokek berkongsi aktiviti hariannya di media sosial terutamanya di Instagram tidak kisah sama ada di set pengambaran drama ataupun bersama keluarga.

Dalam perkongsiannya yang terbaru, dia telah memuat naik beberapa video menunjukkan lekuk bentuk badannya yang pasti membuatkan para wanita iri!

Dalam kapsyen yang disertakan dengan tiga video memperagakan bentuk badannya yang langsing, Eina Azman menulis bahawa jangan hanya berangan mahu kurus seperti itu, tapi perlu berusaha melakukannya.

“Don’t wish for it. Work for it. Yes I’m a mother of twins,” –tulisnya.

Diruangan komen muat naik  video kejayaannya mengekalkan bentuk badan menarik walaupun bergelar ibu dua anak, Eina Azman memaklumkan bahawa setiap wanita boleh mendapatkan bentuk tubuh yang cantik tanpa perlu melakukan pembedahan.

Ada juga yang menyamakan kelangsingan pelakon wanita itu seperti bentuk badan usahawan kontroversi, Nursajat namun dinafikan oleh Eina kerana dia adalah wanita tulen.

 

Walau bagaimanapun, ada juga warganet yang segan untuk menekan butang likes di perkongsian terbaru Datin Paduka Eina Azman kerana disifatkan agak menjolok mata dan kurang sesuai untuk diperlihatkan umum.

Sumber: Eina Azman