Pakar Memberikan Ramalan Kripto Terbaik untuk 2023, Dan Arked Dalam Talian Metacade Mengungguli Senarai Mereka

Sementara awal tahun baharu berlalu, pakar kripto bersedia memberikan ramalan terbaik mereka untuk 2023. Keadaan pasaran bear 2022 kekal segar dalam ingatan pelabur, dengan keadaan yang menunjukkan sedikit tanda pelonggaran pada peringkat awal 2023.

Sebuah projek baharu yang telah menjadi tema berulang dalam senarai “ramalan kripto terbaik” pakar untuk 2023 ialah platform permainan dalam talian baharu, Metacade. Projek baharu ini telah mendapat daya tarikan yang besar pada peringkat awal acara pra-jualannya, yang dilancarkan pada penghujung 2022, menduduki tempat teratas dalam senarai untuk pelabur yang mencari nilai pada 2023.

Berikut ialah syiling kripto terbaik yang dipilih oleh pakar untuk dibeli oleh pelabur pada tahun 2023:

  •         Metacade (MCADE)
  •         The Sandbox (SAND)
  •         Axie Infinity (AXS)
  •         Ethereum (ETH)
  •         Decentraland (MANA)

Metacade (MCADE) – Arked dalam talian syiling terbaik yang tersedia tahun ini

Metacade ialah arked permainan dalam talian serba baharu yang akan menggabungkan pilihan terluas pengalaman permainan blok rantai di arena Web3 dengan mekanik play-to-earn (P2E) yang tiada tandingan untuk menawarkan peminat permainan dan peminat kripto kedai sehenti untuk semua perkara berkaitan permainan kripto. Platform ini akan sesuai dengan keperluan pemain kasual yang mencari tempat untuk berkumpul dengan rakan dan pemain dalam talian yang berdaya saing, dan terdapat beberapa sebab ia menduduki tempat teratas dalam kebanyakan senarai ramalan kripto terbaik.

Pertama sekali, walaupun keupayaan P2E platform yang sangat baik menjadi teras hab dan memberi ganjaran kepada pemain semasa mereka bermain, terdapat beberapa peluang menarik lain untuk pengguna memperoleh pendapatan melalui salah satu aliran pendapatan tambahan Metacade.

Ciri perintis Create2Earn mereka memberi ganjaran kepada pengguna setiap kali mereka menyiarkan kandungan sosial ke hab, dengan ganjaran diberikan untuk setiap interaksi, daripada ulasan permainan hingga sumbangan kepada sembang langsung. Selain itu, pemegang syiling Metacade boleh mempertaruhkan pegangan mereka sebagai sebahagian daripada inisiatif Compete2Earn sebagai balasan untuk penyertaan ke dalam kejohanan dalam talian dan cabutan hadiah, manakala inisiatif Work2Earn akan memadankan peluang kerjaya Web3 yang paling menarik dengan bakat baharu yang paling hangat.

Perkara yang mempengaruhi skim ini ialah skim Metagrants inovatif yang menggalakkan pembangunan permainan baharu secara eksklusif untuk Metacade dengan menawarkan peluang kepada pembangun untuk mendapatkan pembiayaan bagi menyokong usaha mereka. Setiap idea baharu dikumpulkan dan diundi oleh komuniti MCADE, dengan idea yang paling menarik akan dikeluarkan.

Pra-jualan syiling MCADE asli Metacade dilancarkan pada akhir tahun 2022 dan telah memperoleh momentum yang besar dalam beberapa bulan sejak itu, dengan $13.6 juta dikumpul dalam 17 minggu. Momentum ini terus berkembang apabila pelabur berpusu-pusu mendapatkan salah satu syiling paling menarik pada tahun ini.

Token MCADE kini tersedia dengan harga $0.02 dan kini berada di peringkat akhir pra-jualannya. Dengan utiliti terbina dalam yang signifikan dan tokenomics yang kukuh, nilai syiling MCADE boleh meledak sebaik sahaja ia diumumkan, memberikan pelabur awal pulangan yang cemerlang tahun ini.

>>> Anda boleh menyertai pra-jualan Metacade di sini <<<

The Sandbox (SAND) – Dunia 3D maya menarik sokongan selebriti

The Sandbox ialah dunia 3D digital di mana petak tanah maya dibeli, dijual dan didagangkan. Pengguna menggunakan token SAND asli untuk membeli plot hartanah digital dalam metaverse, yang boleh mereka wangkan dalam hampir semua cara yang mereka rasa sesuai. Penggunaan ini terdiri daripada galeri seni digital ke taman tema maya, seperti yang dicipta oleh gergasi muzik Warner Music Group.

Peluang pendapatan platform dibuka melalui mekanik metaverse P2E dan pasaran dalam talian, di mana pengguna yang memiliki pelbagai kebolehan boleh menjual dan memperdagangkan ciptaan NFT mereka. Salah satu tarikan terbesar The Sandbox terletak pada kit alat kreatif plug-and-play yang luar biasa, yang sangat mesra pengguna dan boleh digunakan oleh pengguna yang memiliki pelbagai kebolehan pengekodan.

Token SAND asli menyokong semua aktiviti dalam metaverse. Ia diperlukan untuk sesiapa sahaja yang ingin membeli petak LAND dan sebagai medium pertukaran untuk semua aset dalam permainan yang tersedia dalam pasaran dalam talian. Selain itu, dengan The Sandbox menjadi DAO sepenuhnya, pemilikan token SAND membuka bahagian tadbir urus token kepada pengguna, memberikan mereka hak mengundi penuh ke atas hala tuju masa hadapan platform.

Dengan beberapa nama besar lain, daripada legenda papan selaju Tony Hawk kepada sosialit Paris Hilton yang mengeksploitasi kuasa metaverse dunia digital The Sandbox. Sokongan selebriti yang besar ini dan utiliti cemerlang yang dibina dalam SAND meletakkannya pada kedudukan teratas kebanyakan senarai ramalan kripto terbaik untuk 2023.

Axie Infinity (AXS) – Syiling permainan Metaverse terus menarik peminat

Axie Infinity dilancarkan pada 2020 dan pantas menjadi platform P2E GameFi yang paling popular. Dibina di blok rantai Ethereum, Axie Infinity ialah permainan yang dicipta dalam alam semesta digital yang menggunakan teknologi Augmented Reality (AR) yang hampir sama dengan Pokemon Go yang popular beberapa tahun lalu.

Sememangnya premis Axie Infinity tidak terlalu berbeza dengan Pokemon Go di mana pengguna mengumpul, membiak, membesarkan dan menyediakan haiwan peliharaan digital yang dikenali sebagai Axies untuk menyelesaikan pencarian, pemburuan dan cabaran atau menggunakan haiwan peliharaan mereka untuk menentang pemain lain, sambil memperoleh ganjaran. Axies ialah haiwan peliharaan yang dicetak dalam bentuk NFT yang boleh dibeli, dijual dan didagangkan di pasaran dalam talian, dengan harga yang murah untuk yang biasa dan bernilai sehingga $100,000 untuk yang paling unik.

Pengguna boleh menggunakan realiti digital metaverse untuk membina kerajaan mereka menggunakan beberapa bahan yang mereka peroleh semasa permainan dan juga boleh memperoleh pendapatan pasif dalam bentuk syiling asli AXS. Walaupun ini semua menyumbang kepada sifat yang menarik, ketagihan, dunia terbuka, terdapat had kepada jumlah yang boleh diperoleh pemain setiap hari.

AXS mempunyai jumlah bekalan token yang dihadkan sebanyak 270 juta, yang bermakna nilai itu mungkin akan naik lebih tinggi apabila permintaan untuk syiling ini meningkat, memberikannya salah satu ramalan kripto terbaik untuk 2023. Dengan keadaan pasaran bear semasa yang terus mengekalkan harga rendah, ini boleh menjadi peluang terbaik untuk pelabur mendapatkan salah satu syiling GameFi terbaik yang tersedia pada masa ini pada harga yang hebat, dengan skop penambahbaikan pada masa hadapan.

Ethereum (ETH) – Gergasi blok rantai masih kukuh pada tahun 2023

Ethereum telah dilancarkan pada tahun 2011 dan pantas mengukuhkan dirinya sebagai penyedia blok rantai terkemuka dunia dengan rangkaian lapisan-1nya. Platform ini menjadi kegemaran dalam kalangan pembangun semua jenis aplikasi teragih (dApps), daripada penyelesaian DeFi kepada platform Game Fi, pertukaran teragih dan dunia metaverse 3D.

Pada September 2022, Ethereum bertukar daripada mekanisme konsensus proof-of-work (PoW) sebelumnya untuk menjalankan kontrak pintar kepada protokol proof-of-work (PoS) baharu sebagai tindak balas kepada ancaman yang dirasakan terhadap penguasaannya daripada platform seperti Cardano, Solana, dan Polygon. Peralihan tersebut telah mengubah laluan Ethereum ke pasaran dengan menawarkan transaksi yang lebih pantas, yuran yang lebih rendah dan kapasiti transaksi yang lebih tinggi.

Hasilnya ialah bilangan projek baharu yang semakin meningkat kekal dengan Ethereum, dengan rasa selamat mengetahui bahawa keselamatan dan ketelusan yang ditawarkan oleh protokol kontrak pintar baharu adalah antara yang terbaik di pasaran.

Token ETH asli nampaknya akan mengalami tahun 2023 yang kukuh apabila keluaran baharu dilancarkan, yang bertujuan untuk membawa blok rantai Ethereum ke alam baharu. Ciri baharu ini akan terus membantu mengatasi ancaman pembekal rantaian lain sambil menggalakkan pertumbuhan sederhana dalam nilai token.

Decentraland (MANA) – Syiling realiti digital dunia terbuka dengan harapan tinggi untuk 2023

Decentraland dilancarkan pada 2018 dan kini diperkukuh sebagai salah satu penyedia hartanah digital dunia terbuka metaverse terbaik di pasaran. Dibina di blok rantai Ethereum, alam semesta maya Decentraland membolehkan pengguna mengewangkan plot hartanah seperti The Sandbox dan merupakan destinasi popular untuk pengalaman permainan metaverse.

Token asli MANA menguasai semua aktiviti di platform dan merupakan medium pertukaran untuk semua transaksi, termasuk token LAND. Pengguna boleh membeli beberapa petak hartanah digital dan menggabungkannya menjadi ESTATE, sekali gus meningkatkan potensi mereka untuk mengewangkan beberapa plot dan meningkatkan pendapatan.

Selain pengalaman permainan, Decentraland ialah hos popular untuk pameran maya dan pengalaman interaktif seperti konsert dan festival, membawa pengalaman pengguna platform ke alam yang berbeza dan meningkatkan tawaran mereka dalam senarai ramalan kripto terbaik. Pengguna boleh menemui banyak perkara untuk dilihat, dilakukan dan dialami dalam kawasan yang lebih terbina dalam platform dunia terbuka ini. Walau bagaimanapun, mereka yang ingin bereksperimen dengan semua yang ditawarkan oleh projek hebat ini mempunyai banyak peluang, dengan beberapa petak kosong tersedia untuk dibina.

Dengan Decentraland, salah satu projek metaverse yang paling mantap, token MANA mempunyai sokongan platform yang bereputasi dan stabil dengan banyak utiliti terbina dalam. Pelancaran berkala ciri baharu meningkatkan pengalaman pengguna di Decentraland dan meningkatkan utiliti ini.

Apabila lebih banyak syarikat perusahaan mula mengenali potensi dan kuasa yang luas yang ditawarkan oleh metaverse, Decentraland menyerlah sebagai salah satu pilihan terbaik di pasaran. Hasilnya, MANA nampaknya akan menjadi salah satu token yang memberikan pulangan terbaik tahun ini kepada pemegangnya.

Metacade (MCADE): Token kripto terbaik untuk dibeli pada tahun 2023

Dengan pasaran bear 2022 masih segar dalam ingatan ramai pelabur, prestasi pra-jualan MCADE adalah sesuatu yang menakjubkan. Pelan hala tuju berbilang lapisan yang kaya dan prospek jangka panjang yang berpotensi dijangka meletakkan Metacade di barisan hadapan revolusi GameFi yang berterusan.

Sesiapa yang mempertimbangkan untuk melabur dalam pra-jualan MCADE dinasihatkan berbuat demikian sekarang untuk mengelakkan terlepas peluang ini. Pusingan semasa token ini berharga $0.02, mewakili potensi pelaburan yang luar biasa untuk pelabur awal dalam projek yang mendominasi senarai ramalan kripto terbaik tahun ini.

Anda boleh menyertai pra-jualan Metacade di sini.