TEMECULA, Calif., Jan. 25, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) — Nikkiso Cryogenic Industries’ Clean Energy & Industrial Gases Group (“Kumpulan”), sebahagian daripada kumpulan syarikat Nikkiso Co., Ltd (Jepun), dengan sukacitanya mengumumkan bahawa Rosario Ochoa telah menyertai Kumpulan ini sebagai Pengurus Besar Nikkiso ACD, berkuat kuasa 16 Januari 2023.

Rosie membawa bersamanya pengalaman lebih 15 tahun dalam pengeluaran, pembuatan tanpa lemak, kejuruteraan yang mengekalkan, pembangunan produk baharu, kesihatan dan keselamatan alam sekitar serta pematuhan kualiti kepada piawaian seperti ISO 9001, AS9100, ISO/TS1949. Beliau mempunyai Ijazah Sarjana Muda Sains dalam Kejuruteraan Elektronik dari Institut Teknologi Mexicali, Mexico, dan Juruaudit Utama ISO 9001:2008 bertauliah daripada AQS Management Systems, Inc. Beliau mempunyai latar belakang yang kukuh dalam operasi pembuatan, kualiti dan enam sigma, kejuruteraan, kecemerlangan organisasi dan transformasi budaya.

Nikkiso ACD, Santa Ana, California, bersama Nikkiso Cryo (Las Vegas) adalah sebahagian daripada Cryogenic Pumps Unit Kumpulan ini. Sebagai Pengurus Besar, Rosie akan memacu kecemerlangan operasi sepanjang Cryogenic Pumps Unit serta seluruh organisasi dan mengetuai pasukan silang fungsi untuk meningkatkan kelajuan dan kecekapan merentas perniagaan. Dia akan melaporkan kepada Jim Estes, Pengarah Eksekutif Nikkiso ACD.

“Rosie membawa pelbagai kemahiran dan pengalaman ke dalam jawatan itu. Dengan kepimpinan beliau, saya yakin ACD akan terus berkembang dan memenuhi permintaan pelanggan kami untuk kualiti dan keandalan pam kriogenik yang terbaik,” menurut Jim Estes, Pengarah Eksekutif Nikkiso ACD. “Peranan Rosie terus menyokong misi kami untuk menyediakan peralatan, teknologi dan perkhidmatan yang inovatif melalui kumpulan syarikat global kami untuk membantu pelanggan kami membawa perubahan.”

Rosie juga merupakan ahli organisasi Vistage: organisasi bimbingan CEO dan penasihat rakan setara terbesar di dunia untuk pemimpin perniagaan.

PERIHAL CRYOGENIC INDUSTRIES
Cryogenic Industries, Inc. (kini ahli Nikkiso Co., Ltd.) syarikat ahli mengeluarkan dan perkhidmatan kejuruteraan peralatan pemprosesan gas kriogenik (pam, pengembang turbo, penukar haba, dsb.), dan loji pemprosesan bagi Gas Industri, Pencecairan gas asli (LNG), Pencecairan Hidrogen (LH2) dan Kitaran Rankine Organik untuk Pemulihan Haba Sisa. Diasaskan lebih daripada 50 tahun yang lalu, Cryogenic Industries merupakan syarikat induk bagi ACD, Nikkiso Cryo, Nikkiso Integrated Cryogenic Solutions, Cosmodyne dan Cryoquip serta kumpulan yang dikawal secara umum bagi kira-kira 20 entiti pengendalian.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila layari www.nikkisoCEIG.com dan www.nikkiso.com.

HUBUNGAN MEDIA:
Anna Quigley
+1.951.383.3314
aquigley@cryoind.com