BRIDGEWATER, N.J., Feb. 23, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) — Synchronoss Technologies, Inc. (“Synchronoss” atau “Syarikat”) (NASDAQ: SNCR), peneraju global dan inovator dalam produk dan platform awan, pemesejan dan digital, hari ini mengumumkan syarikat itu akan mempamerkan versi terkini Personal Cloud Synchronoss di Mobile World Congress di Barcelona, Sepanyol.

Platform Personal Cloud Synchronoss baharu membolehkan pengendali telekomunikasi menawarkan perkhidmatan premium dan nilai tambah untuk membuat sandaran dan mengurus fail, foto, video dan kandungan digital yang disimpan pada telefon mudah alih dan peranti lain.

Memanfaatkan kecerdasan buatan (AI) ciri Genius baharu menyediakan alatan untuk mengoptimumkan foto. Pengguna boleh mewarnakan foto hitam putih, mempertingkatkan foto, dan mengedit wajah, antara kesan lainnya. Penambahan BackTrack menyediakan keupayaan untuk mengembalikan semula dan memulihkan fail jika fail tersebut dipadam, rosak atau hilang. Selain itu, dengan menyepadukan pembelajaran mesin, ciri Advanced Highlights platform lebih memudahkan untuk mengkategorikan dan mengetegkan foto, video, dan kandungan digital lain supaya dapat diserlahkan, diurus dan dikongsi dengan mudah.

“Tidak seperti aplikasi OTT, platform awan kami menyediakan penyelesaian gred pembawa untuk penyedia perkhidmatan untuk menyampaikan perkhidmatan nilai tambah yang juga menumpukan sepenuhnya pada keselamatan dan privasi data,” kata Jeff Miller, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Synchronoss. “Keupayaan AI generatif dan pembelajaran mesin membolehkan kami menyampaikan fungsi inovatif seperti Genius, BackTrack, dan Advanced Highlights, yang memberikan cara baharu kepada pengguna untuk melibatkan diri dan berkongsi kandungan digital mereka.”

Ciri baharu Personal Cloud Synchronoss sedang dilancarkan kepada berjuta-juta pelanggan, termasuk pengguna awan di AT&T, Verizon, dan salah satu pengendali global terbesar yang baru-baru ini menandatangani perjanjian awan berbilang tahun yang dilancarkan pada akhir tahun ini.

Memasuki Mobile World Congress, Synchronoss juga akan mempamerkan platform e-mel gred pembawanya, Synchronoss Email Suite. Syarikat itu baru-baru ini mengumumkan pengembangan kontrak baharu dengan penyedia perkhidmatan terkemuka yang menyampaikan perkhidmatan e-mel kepada lebih 50 juta pengguna, dikuasakan oleh Synchronoss Email Suite dan platform pemesejan teras Mx9.

“Mewakili masa depan kesambungan dan melakarkan nama terbesar dalam industri, Mobile World Congress ialah tempat yang hebat untuk membina momentum baharu platform Synchronoss Personal Cloud dan Synchronoss Email Suite. Kami berharap dapat bekerjasama dengan pelanggan global, rakan kongsi dan prospek baharu kami untuk menyampaikan penyelesaian awan, pemesejan dan penyelesaian digital inovatif yang memacu peluang pendapatan baharu untuk perniagaan mereka,” kata Miller lagi.

Temui Kami di Barcelona

Untuk menjadualkan pertemuan di Mobile World Congress, kunjungi: https://synchronoss.com/events/#schedule.

Mengenai Synchronoss

Synchronoss Technologies (NASDAQ: SNCR) membina perisian yang memperkasakan syarikat di seluruh dunia untuk berhubung dengan pelanggan mereka dengan cara yang dipercayai dan bermakna. Koleksi produk syarikat ini membantu untuk memperkemas rangkaian, memudahkan penyertaan dan melibatkan pelanggan untuk melancarkan aliran pendapatan baharu, mengurangkan kos dan meningkatkan kelajuan memasuki pasaran. Ratusan juta pelanggan mempercayai produk Synchronoss untuk kekal segerak dengan individu, perkhidmatan dan kandungan yang mereka gemari. Ketahui lebih lanjut di www.synchronoss.com.

Hubungan Perhubungan Media:
Domenick Cilea
Springboard
dcilea@springboardpr.com

Hubungan Pelabur:
Matt Glover / Tom Colton
Gateway Group, Inc.
SNCR@gatewayir.com