Dah siap berinai, gadis menangis bakal suami ‘hilang’ batal nikah

Majlis pernikahan sepatutnya menjadi hari paling bahagia buat pasangan pengantin. Lebih-lebih lagi bagi seorang wanita apabila telah disunting oleh jejaka yang sudi mengambilnya sebagai suri hati sepanjang hayat.

Namun, berbeza dengan seorang pengguna TikTok menggunakan nama akaun @sulongnakal90_ apabila hari tersebut menjadi hari yang paling sedih dan memalukan untuknya apabila bakal suami tiba-tiba hilang menjelang pernikahan mereka.

@sulongnakal09_

Kenal dari 2019 /2021 ingin membina Rumah tangga 😌 dan mekaseh untuk segalanya 💔 mekaseh untuk keputusan hari ini .

♬ bunyi asal – Sulongnakal🤪 – Sulongnakal🤪

Dalam perkongsian tersebut, dapat dilihat yang segala persiapan seperti hantaran dan baju nikah sudah tersedia dan hanya menunggu detik disatukan sahaja.

Gadis tersebut juga sempat membuat live semasa majlis berinai dan cuba menghubungi lelaki berkenaan berulang-ulang kali, namun usahanya hampa kerana langsung tidak berangkat.

@milachantika4

dia yg tk jadi kwin tpi sy yg rsa sedih nitik air mata tgok live dia td😭 allah bert btul ujian akk 😭 tag [email protected]_ ramai ii🥺 strong girl🥰

♬ bunyi asal – 🥀;_.𝖙𝖎𝖐𝖐𝖆_.𝖛𝖎𝖉𝖘🥀 – 🥀;_.𝖙𝖎𝖐𝖐𝖆_.𝖛𝖎𝖉𝖘🥀

Penguna TikTok dikenali sebagai @akakcantikkk turut memuat naik video gadis menggunakan nama akaun @sulongnakal09_ itu lengkap memakai pakaian nikah namun menangis mengenangkan bakal suami yang tidak hadir pada majlis nikah mereka.

@akakcantikkk

Semoga kuat awk @sulongnakal09_ #foryoupage #fypberanda #fyp #esekeli #farah

♬ Cinta Tak Harus Memiliki – ST12

Walau bagaimanapun, gadis itu redha dengan apa yang berlaku walaupun sedih. Dia juga mengakui akan menerima lelaki itu pada masa akan datang jika masih ada jodoh diantara mereka.

@th4y4n444.co

orang hk tgk live mu pon leh ngalir airmate long apetah lagi mu diri😌#xyzbca #fyp #staystrong @sulongtakir

♬ original sound – 𝒹ℯℯ𝓁𝒶𝒶𝒶𝒶𝒶.𝒸ℴ🌸 – 𝒹ℯℯ𝓁𝒶𝒶𝒶𝒶𝒶.𝒸ℴ🌸

@th4y4n444.co

Balas kepada @mishanadzirah2718

♬ bunyi asal – Dayanaaaaa. 🦟 – Dayanaaaaa. 🦟

Sumber: TikTok @th4y4n444.co. @sulongnakal09_, @akakcantikkk