HONG KONG dan NEW YORK, May 11, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) — Floship, penyedia penyelesaian rantaian bekalan lingkaran global terkemuka, dengan sukacitanya mengumumkan bahawa mereka telah tersenarai ke dalam Senarai 100 Terkemuka — senarai penyelidikan tahunan yang dinanti-nantikan oleh The Lead yang mengiktiraf syarikat permulaan teknologi inovatif yang memacu masa depan perniagaan jenama kepada pengguna.

Syarikat dari seluruh rantaian nilai—termasuk pemasaran, e-dagang, perbatuan terakhir dan logistik pihak ketiga, daftar keluar dan pembayaran telah dicalonkan dan dipertimbangkan.

Semua syarikat telah dinilai dan dipilih menggunakan metodologi yang ketat termasuk temu bual syarikat, borang pencalonan dan data syarikat. Proses pemilihan termasuk pandangan terperinci pada setiap perniagaan syarikat dengan kriteria membuat keputusan berdasarkan Inovasi, Kesan Perniagaan, Pengkomersialan & Pelanggan, Pasukan dan pengalaman, Persaingan, Desas Desus Media dan Penciptaan Nilai Pelabur.

Mengulas mengenai pemilihan itu, Ketua Pegawai Eksekutif Floship Joshua Tsui berkata, “Pelantikan Floship ke dalam Senarai 100 Terkemuka adalah satu penghormatan yang luar biasa. Pemilihan itu datang pada masa yang menarik dalam perjalanan kami dan pengiktirafan ini menggariskan keupayaan inovatif teknologi pintar Floship dan nilai luar biasa yang dicipta untuk pelanggan kami dan pelanggan mereka. Sambil kita melihat ke hadapan ke fasa pertumbuhan seterusnya, teknologi kami akan kekal penting dalam pelancaran tawaran perkhidmatan modular kami termasuk penyelesaian pelabelan putih untuk organisasi perusahaan. Anugerah ini memberikan satu lagi tahap kepastian kepada penyelesaian kami.”

Syarikat dalam Senarai 100 Terkemuka akan diberi penghormatan dalam satu majlis anugerah di The Lead Innovation Summit antara 12 & 13 Julai di New York City. Sidang kemuncak tahunan itu menghimpunkan eksekutif daripada seluruh komuniti inovasi fesyen, kecantikan, CPG dan runcit untuk melibatkan masa depan model perniagaan terus kepada pengguna.

“Saya ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada jawatankuasa pemilihan dan mengucapkan tahniah kepada syarikat lain yang dipilih ke Senarai dan berharap dapat berhubung dengan rakan-rakan industri di New York,” kata Tsui.

Mengenai Floship

Penyelesaian ekosistem rantaian bekalan lingkaran global Floship merangkumi semua aspek rantaian bekalan global, memastikan usaha operasi yang minimum untuk perniagaan e-dagang, dan membenarkan pemilik perniagaan menumpukan pada memacu pertumbuhan dengan fleksibiliti pelaburan sambil memperoleh ketenangan fikiran.

Ketahui lebih lanjut di www.floship.com atau ikuti kami di, LinkedIn,

Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai Floship, sila hubungi:

James Linacre, Peneraju PR & Komunikasi

Telefon: (+852) 5333 9420

E-mel: pr@floship.com