TEMECULA, Calif., Feb. 01, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) — Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group (“Kumpulan”), sebahagian daripada kumpulan syarikat Nikkiso Co., Ltd (Jepun), berbesar hati untuk mengumumkannya satu lagi pengembangan keupayaan pegilangan dan perkhidmatan mereka untuk pasaran Timur Tengah dan Afrika Utara. Dengan pengembangan ini, mereka akan menyediakan pembaikan selepas pasaran pam dan turboexpander bagi rangkaian penuh mereka, termasuk pam J.C. Carter. Pusat servis terkini mereka akan membolehkan pembaikan dibuat secara tempatan dan bukannya perlu dihantar ke tempat lain.

Kemudahan baharu itu, yang berpangkalan di Zon Bebas Sharjah, telah ditubuhkan untuk menyediakan sokongan yang diperluas untuk pasaran Timur Tengah dan Afrika Utara. Mereka telah menambah sokongan khidmat lapangan dan juruteknik kedai dilatih secara khusus untuk menyokong Marine, J.C. Carter, Nikkiso Cryogenic Pumps (ACD dan Nikkiso Cryo) dan Turboexpanders. Selain pembaikan di kedai dan di tapak, mereka akan menyediakan perkhidmatan selepas pasaran.

“Dengan kemudahan ini, kami akan dapat bertindak balas dengan lebih pantas kepada keperluan pelanggan kami, menyediakan sokongan individu dan pengembangan penyelesaian. Nikkiso CE&IG kini akan dapat memberikan perkhidmatan dan sokongan yang lebih besar kepada pelanggan kami dengan kehadiran tempatan kami,” menurut Jim Estes, Presiden Perkhidmatan Cryogenic Nikkiso.

Perluasan ini mewakili komitmen dan sokongan mereka terhadap pertumbuhan pasaran Timur Tengah dan Afrika Utara.

PERIHAL CRYOGENIC INDUSTRIES
Cryogenic Industries, Inc. (kini ahli Nikkiso Co., Ltd.) syarikat ahli menghasilkan dan perkhidmatan kejuruteraan peralatan pemprosesan gas kriogenik (pam, pengembang turbo, penukar haba, dsb.), dan loji pemprosesan bagi Gas Industri, Pencecairan Gas Asli (LNG), Pencecairan Hidrogen (LH2) dan Kitaran Rankine Organik untuk Pemulihan Haba Sisa. Diasaskan lebih dari 50 tahun yang lalu, Cryogenic Industries merupakan syarikat induk bagi ACD, Nikkiso Cryo, Nikkiso Integrated Cryogenic Solutions, Cosmodyne dan Cryoquip serta kumpulan yang secara umum dikawal oleh 20 entiti pengendalian.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila layari www.nikkisoCEIG.com dan www.nikkiso.com.

HUBUNGAN MEDIA:
Anna Quigley
+1.951.383.3314
aquigley@cryoind.com

Foto yang mengiringi pengumuman ini tersedia di:
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/a782646f-6550-4069-9f74-4f531a3eae7d