FAIRFAX, Va., March 07, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) — Pemenang dalam Anugerah Stevie® tahunan ke-17 untuk Jualan & Khidmat Pelanggan yang diiktiraf sebagai anugerah perkhidmatan pelanggan dan anugerah jualan terbaik dunia, telah diumumkan pada malam Jumaat di majlis gala di Las Vegas, Nevada, Amerika Syarikat, dihadiri oleh lebih daripada 400 eksekutif dari seluruh dunia.

Senarai lengkap Pemenang Stevie mengikut kategori boleh didapati di http://www.StevieAwards.com/Sales.

DP DHL, dengan 46 kemenangan Anugerah Stevie Emas, Perak dan Gangsa, merupakan organisasi yang paling terhormat tahun ini, memperoleh trofi Anugerah Grand Stevie teratas. Tahun merupakan tahun ke-11 berturut-turut syarikat penghantaran pakej multinasional dan pengurusan rantaian bekalan yang beribu pejabat di Bonn, Jerman itu memenangi Grand Stevie dalam program tersebut. Pada tahun kesembilan daripada 11 tahun, mereka menduduki tempat pertama dalam senarai organisasi paling terhormat.

Pemenang Anugerah Grand Stevie yang lain dalam susunan menurun termasuk IBM, Sales Partnerships, Support Services Group, ValueSelling Associates, UPMC Health Plan, PowerSchool Group, GoHealth, TalkDesk dan Michael Kors.

Lebih 2,300 pencalonan daripada organisasi pelbagai saiz dan dalam hampir setiap industri telah dinilai dalam pertandingan tahun ini. Pemenang ditentukan berdasarkan markah purata bagi lebih daripada 170 profesional dari seluruh dunia dalam tujuh jawatankuasa penghakiman khusus. Penyertaan telah dipertimbangkan dalam lebih daripada 60 kategori untuk perkhidmatan pelanggan dan pencapaian pusat hubungan, termasuk Pusat Hubungan Tahunan, Anugerah Inovasi dalam Perkhidmatan Pelanggan dan Jabatan Perkhidmatan Pelanggan Tahunan; 60 kategori untuk pencapaian jualan dan pembangunan perniagaan, daripada Eksekutif Jualan Kanan Tahunan kepada Latihan Jualan atau Eksekutif Pembangunan Perniagaan Tahunan kepada Jabatan Jualan Tahunan; dan kategori untuk mengiktiraf antara lainnya termasuk produk dan perkhidmatan baharu serta penyedia penyelesaian.

Sales Partnerships, Inc. memenangi 12 Emas, paling banyak dalam pertandingan itu. Pemenang lain bagi dua atau lebih Anugerah Stevie Emas termasuk: Alight Solutions, Blackhawk Network, ClearSource BPO, DP DHL, EFG Companies, Genpact, GoHealth, IBM, ICW Group, Janek Performance Group, JK Moving, LivePerson, MetTel, Michael Kors, MONAT Global Corp, Optima Tax Relief, LLC, Optum, Paradigm Marketing and Design, PREMIER Bankcard, Rapid Phone Center, Sales Partnerships, Inc., SAP, SoftPro, Splunk, Tata Consultancy Services, TELUS Smart Security & Automation, TIM Brasil, TransPerfect, Turkcell Iletisim Hizmetleri A.S., UPMC Health Plan, Perceptyx, Veeam dan WNS (Holdings) Limited.

Pemenang dalam satu kategori khas, Anugerah Etika Perkongsian Jualan dalam Jualan turut diumumkan pada hari Jumaat. Anugerah ini mengiktiraf organisasi untuk amalan terbaik dan pencapaian dalam menunjukkan standard etika tertinggi dalam industri jualan. Pemenang Stevie Emas dalam kategori ini ialah Greater Prairie Business Consulting. Pemenang Perak ialah Belkins, dan Pemenang Stevie Gangsa ialah Cal Dental USA dan Integrity Solutions.

Penganugerahan telah disiarkan secara langsung melalui Livestream dan tersedia untuk ditonton dalam talian.

Pencalonan untuk Anugerah Stevie bagi Jualan & Khidmat Pelanggan edisi 2024 akan diterima mulai Julai ini.  Kit kemasukan boleh diminta di http://www.StevieAwards.com/Sales.

Anugerah diberikan oleh Stevie Awards yang menganjurkan lapan daripada acara anugerah perniagaan terkemuka dunia termasuk yang berprestij, International Business Awards® dan American Business Awards®.

Perihal Anugerah Stevie
Anugerah Stevie dianugerahkan dalam lapan program: Anugerah Stevie Asia-Pasifik, Anugerah Stevie Jerman, The American Business Awards®, The International Business Awards®, Anugerah Stevie Timur Tengah & Afrika Utara, Anugerah Stevie untuk Wanita dalam Perniagaan, Anugerah Stevie untuk Majikan Hebat dan Anugerah Stevie untuk Jualan & Perkhidmatan Pelanggan. Pertandingan Anugerah Stevie menerima lebih daripada 12,000 pencalonan pada setiap tahun daripada organisasi di lebih daripada 70 buah negara. Stevie mengiktiraf prestasi cemerlang di tempat kerja di seluruh dunia dengan memberikan penghormatan kepada pelbagai jenis dan saiz organisasi dan warga yang menyokongnya., Ketahui lebih lanjut tentang Anugerah Stevie di www.StevieAwards.com.

Penaja Anugerah Stevie tahunan ke-17 untuk Jualan & Perkhidmatan Pelanggan termasuk Sales Partnerships, Inc., Support Service Group dan ValueSelling Associates, Inc.

Hubungi:

Nina Moore
(703) 547-8389
Nina@StevieAwards.com