Tulis ucapan hari lahir buat anak, Sharnaaz Ahmad terima pujian dari bekas isteri

Nama Sharnaaz Ahmad rasanya tidak perlu diperkenalkan lagi. Selebriti yang juga seorang usahawan ini sangat aktif di media sosial dan tidak lokek berkongsi aktiviti hariannya di Instagram terutama ketika bersama anak.

Walaupun bergelar single father, dia tetap bahagia melayani anaknya, Jebat Jayden dan hubungan dengan bekas isteri juga baik-baik sahaja.

Beberapa hari lepas, Sharnaaz ada berkongsi video memperlihatkan anaknya memakai kostum Spiderman dan dia juga turut ‘terjebak’ sama memandangkan hari lahir mereka jatuh pada hari yang sama.

Jadi, dia telah memuat naik ucapan yang sungguh menyentuh hati kepada anaknya. Dia memaklumkan akan sentiasa ada bersama Jebat yang kini sudah berusia 3 tahun dan akan terus menyayanginya.

Selain itu, pelakon tersebut juga sempat berseloroh dengan memaklumkan siapa yang ingin menjadi ibu tiri Jebat perlu menghantar resume kepada anaknya terlebih dahulu.

Disebalik ucapan-ucapan selamat hari lahir untuk mereka berdua, komen bekas isterinya iaitu, Noor Nabila Mohd Nor di posting paling mencuri tumpuan.

Dalam komen tersebut, Noor Nabila mengucapkan terima kasih kepada Sharnaaz kerana menjadi seorang ayah yang sangat baik kepada Jebat dan mengakui yang anak mereka bertuah memiliki seorang ayah seperti pelakon tersebut.

Kakak kepada Neelofa ini turut sempat berseloroh dengan menyatakan sesiapa yang mahu menghantar ‘resume’ boleh tinggalkan di ruangan posting berkenaan.

Sudah pasti komen berkenaan mendapat maklum balas yang positif daripada warganet. Rata-rata gembira melihat hubungan baik mereka walaupun sudah berpisah dan mempunyai kehidupan sendiri.

Untuk makluman, Noor Nabila dan Sharnaaz pernah berkahwin pada 2017. Namun pasangan ini telahpun berpisah sekitar tahun lalu dan Noor Nabila sudahpun mendirikan rumah tangga semula dengan Engku Emran.

Sumber: Instagram Sharnaaz Ahamd