Cara selamat menyambut manis 16 Awak

Malay News: Awak dan Kwan-Kwan anda bertukar menjadi 1-6 dan menantikan pesta ulang tahun 16 yang hebat. Tetapi itu 2020 – dan pesta semasa pandemi tidak begitu. Sekiranya anda memerlukan idea perayaan, kami akan membuat anda dilindungi.

Berkelah di luar Boho
Apa cara yang lebih baik untuk meraikan daripada berada di luar rumah? Dapatkan beberapa BFF anda, bakul berkelah dan pergi ke pantai atau halaman belakang! Bawalah beberapa selimut boho-chic, satu ton bantal luaran dan bunga segar untuk getaran boho yang sempurna.

Bungkus buah-buahan segar dan sayur-sayuran, bina papan charcuterie anda sendiri dan nikmati beberapa LaCroix untuk perayaan sederhana yang menyegarkan.

Kepada Semua Anak Lelaki yang Saya Suka Sebelum pesta Netflix
Jadikan Pesta Netflix sebagai BFF anda! Streaming ke Semua Anak Lelaki yang Saya Suka Sebelum bertanding dengan rakan anda untuk pesta maya sempurna. Tulis surat cinta (atau dua … atau tiga) dan berjaga sepanjang malam untuk membincangkan perkara yang anda gemari! Salurkan Lara Jean dalaman anda dengan perolehan ceri.

Maraton filem Backyard Disney
Sekiranya anda menggemari filem Disney, tonton faves anda di halaman belakang rumah anda! Anda memerlukan projektor, bantal dan selimut (untuk setiap rakan anda) dan beberapa makanan ringan yang sedap untuk malam di bawah bintang. Untuk pesta menonton yang diilhamkan oleh laut, mainkan The Little Mermaid, Moana dan Finding Nemo sambil menikmati makanan ringan kami: Te Fiti Frad Salad, Goldfish, dan cookies dolar. (Jangan lupa popcorn!)

Pesta Piza
Raikan 16 manis anda di rumah dengan beberapa pizzazz! Buat menu pizza fave anda (margherita, Greek atau klasik pepperoni) dan bina stesen membuat pizza lengkap dengan semua topping fave anda. Ubah dapur anda menjadi restoran pizza dengan taplak meja kotak-kotak merah, lampu dongeng dan pembuka selera (halo cheesy garlic roti!) Untuk menambah bakat Itali – dan langkah keselamatan – hembuskan lilin itu di cupcake pizza anda sendiri.

Selamat ulang tahun kelahiran 17
Sekiranya anda mengimpikan 16 manis paling hebat yang pernah ada, tidak mengapa menangguhkan pesta sehingga tahun depan! Raikan malam impian anda dengan rakan dan keluarga anda di satu tempat apabila ia lebih selamat. Tetapi buat masa ini, gunakan beberapa idea kami untuk perayaan manis 16 yang selamat dan rendah.

Malay News
Meja Glamour