AMSTERDAM, Belanda, Jan. 22, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) — Expereo, penyedia global terkemuka bagi penyelesaian Internet terurus, SD-WAN, SASE dan Cloud Access, mengumumkan pelancaran SD-WAN Gateways. Perkhidmatan baharu ini meningkatkan prestasi SD-WAN untuk perusahaan yang mempunyai jejak global untuk menyokong strategi berbilang awan mereka dan meningkatkan prestasi aplikasi.

SD-WAN Gateways membolehkan rangkaian global perusahaan mempertingkatkan pengalaman SD-WAN antara pusat data dan tapak hab di peringkat serantau dan global, tanpa menjejaskan prestasi dalam negara. Perusahaan boleh menggabungkan penyelesaian SD-WAN sedia ada mereka dengan Expereo SD-WAN Gateways, untuk mengoptimumkan pengalaman aplikasi pengguna akhir dan mengurangkan kos operasi.

Perkhidmatan baharu ini memanfaatkan tawaran perkhidmatan SD-WAN terurus Expereo yang dilengkapi dengan teknologi pengoptimuman penghalaan BGP pintar proprietari, mengoptimumkan capaian SaaS dan akses kepada awan awam dan peribadi, mengatasi had internet.

“Perniagaan sedang memasuki era berbilang awan yang tidak membolehkan internet untuk sentiasa memberikan kualiti yang konsisten untuk membolehkan aplikasi mereka berfungsi dengan lancar. Salah satu faedah utama SD-WAN Gateways ialah dapat menggabungkan infrastruktur rangkaian berskala dengan prestasi WAN yang dipertingkatkan yang meningkatkan prestasi aplikasi anda. Ini menghasilkan pengalaman pengguna yang lebih baik dan produktiviti yang lebih tinggi,” komen Sander Barens, CPO Expereo.

Seperti yang dijelaskan oleh Thomas Jongerius, Ketua Teknikal SD-WAN/SASE di Expereo “Banyak perusahaan menghadapi pengalaman aplikasi yang lemah disebabkan oleh prestasi Internet yang tidak dapat diramalkan yang mengakibatkan kos IT dan sokongan yang tinggi untuk perniagaan yang beroperasi secara global. Perkhidmatan SD-WAN Gateways baharu kami adalah mengenai mendapatkan prestasi aplikasi terbaik di seluruh rangkaian anda.”

Dengan SD-WAN Gateways, Expereo mengembangkan penawaran perkhidmatan terurusnya, mengambil langkah baharu ke arah memudahkan ketersambungan awan global.

Perihal Expereo

Expereo ialah pembekal terkemuka bagi penyelesaian rangkaian terurus, termasuk perkhidmatan ketersambungan internet Global, SD-WAN, SASE dan Cloud Access Optimization. Expereo ialah rakan kongsi yang dipercayai bagi 30% syarikat Fortune 500 dan mengkuasakan perusahaan serta tapak kerajaan di seluruh dunia, membantu meningkatkan produktiviti setiap perniagaan dengan prestasi Internet yang fleksibel dan optimum. Pada bulan Februari 2021, Vitruvian Partners, sebuah firma modal pertumbuhan dan beli habis antarabangsa, memperoleh pegangan kepentingan majoriti dalam Expereo, bersama firma ekuiti swasta Eropah terkemuka, Apax Partners SAS dan pengurusan syarikat.

LinkedIn | Twitter |