Kisah seorang gadis mendapat pernyataan cinta dari seorang rakan, sehingga 9 kali

Kuala Lumpur: Kisah persahabatan lawan jenis yang bertukar menjadi teman lelaki sering didengar. Walaupun begitu, tidak semua orang berani menyatakan cinta kepada rakan kerana takut merosakkan hubungan yang ada. Sebaliknya, ada pihak yang berani mengaku cinta mereka kepada rakan mereka walaupun berisiko ditolak. Begitu juga dengan lelaki yang satu ini. Dipetik dari video TikTok milik (a)annisakia_, wanita itu memberitahu bahawa dia telah menerima pernyataan cinta dari seorang rakan sebanyak 8 kali.

“Adakah anda ingin tahu bagaimana rasanya teman lelaki menjadi bucin, sehingga dia telah menembak lebih dari 8 kali,” tulisnya dalam video viral. Di sana, wanita ini mendedahkan bahawa sahabatnya telah berulang kali mengaku cintanya. Walaupun dia ditolak, dia tidak menyerah.

“Anda menembak saya 8 kali anda menolaknya,” tulis wanita ini dalam perbualan. Namun, sahabatnya mengaku bahawa dia telah mengaku cintanya lebih dari 8 kali dan masih tidak akan menyerah. Dalam video yang dimuat naik pada 21 Disember 2020, akaun (at) annisakia_ menulis bahawa dia merasa janggal dengan rakannya.

Walaupun begitu, rakan lelakinya tidak berhenti di situ. Pada Malam Tahun Baru, dia sekali lagi menyatakan cintanya dengan cara yang unik. “Ditembak 9 kali oleh teman lelaki pada Malam Tahun Baru melalui rakannya, periksa,” tulis @annisakia_ dalam video seterusnya.

Dalam video tersebut, nampaknya wanita ini mendapat beberapa video dari rakan-rakannya. Mereka juga mengatakan bahawa video itu adalah hadiah dari rakan mereka. Ketika dibuka, semua rakan lelaki dalam video itu bertanya adakah dia ingin menjadi teman wanita rakan bernama Sandi.

Sejak diedarkan, video wanita yang mengaku cinta dari rakan ini telah ditonton hingga 307 ribu kali.
Walaupun tidak diketahui bagaimana keadaannya, akaun (at)annisakia_ mengesahkan salah satu komen yang mengatakan bahawa pernyataan cinta itu sukar ditolak. Sebaliknya, tindakan keseluruhan teman yang sanggup menyatakan cinta berkali-kali walaupun dia telah ditolak telah berjaya membuat netizen merasa terbawa-bawa.

“Sangat manis, seperti itu juga,” tulis satu komen. “Saya mempunyai kawan baik lelaki, sudah bosan satu sama lain, tetapi kami tidak mahu merosakkan persahabatan itu sehingga kami hanya dapat mengejar dan sekarang itu normal.”

“Ambil teh, saya minta maaf kerana menggantung juga.” “Pada masa yang sama, tetapi masih tidak dapat keluar dari zon persahabatan,” kata yang lain. Adakah anda juga pernah mengalami pengalaman yang serupa dengan rakan?

Berita Melayu
Meja Gaya Hidup