TEMECULA, Calif., Jan. 12, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) — Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group (“Kumpulan”), sebahagian daripada kumpulan syarikat Nikkiso Co., Ltd (Jepun), berbesar hati untuk mengumumkan ujian FAT pertamanya di tapak di kemudahan Marin baharu mereka di Busan, Korea. Pencapaian ini menunjukkan komitmen mereka dan menyokong pertumbuhan pasaran Korea.

Sejak bulan Julai 2022, mereka telah membuat pam tekanan tinggi skid di kemudahan 4,000 meter persegi. Dengan kejayaan menyelesaikan ujian FAT untuk Hapag Lloyd AG ini (untuk sistem bekalan gas bahan api terbesar), mereka menunjukkan keupayaan kilang dan kemudahan ujian LN2 (nitrogen cecair) mereka. Kemudahan ini terus menyediakan sokongan pentauliahan dan penyelenggaraan yang disediakan sebelum ini. Dengan keupayaan fabrikasi dan ujian skid pam HP, mereka kini menyediakan penyelesaian marin sistem penuh kepada pelanggan mereka.

Ujian FAT adalah wajib sebelum penghantaran skid, yang menguji prestasi keseluruhan (iaitu, kadar alir maksimum pam, prestasi pengewap, sistem minyak pelincir (LO), sistem pembersihan nitrogen, injap kriogenik, dsb.). Ujian ini mesti disaksikan oleh pemilik kapal, masyarakat kelas dan pelanggan, mengesahkan produk itu memenuhi keperluan prestasinya.

Menurut Jay Lee, Pengurus Besar, Korea, “Nikkiso ACD telah menjadi pembekal pilihan untuk skid Gas Bahan Api kepada industri pembinaan kapal Korea selama lebih 20 tahun! Dengan kemudahan pembungkusan dan ujian skid baharu kami yang terletak berhampiran limbungan kapal di Korea, kami kini mempunyai kapasiti yang lebih besar untuk menyediakan sokongan tempatan dan memenuhi permintaan marin global yang ketara.”

“Ini merupakan langkah penting seterusnya untuk Kumpulan kami dan pasaran Marin berkuasa LNG, dan faedah yang diperluaskan untuk pelanggan Marin kami. Nikkiso CE&IG kini akan dapat menyediakan dan menguji sistem penuh serta menyokong pelanggan kami dengan penyelesaian sistem siap pakai,” menurut Peter Wagner, Ketua Pegawai Eksekutif Cryogenic Industries dan Presiden Kumpulan.

Maklumat Hubungan:
Nikkiso Clean Energy dan Industrial Gases – Korea
Ibu Pejabat & Kilang: 83, Nosansanupjung-ro, Gangseo-gu, Busan, 46752, Korea
Pejabat cawangan: #1912, 170, Gwanggyojungang-ro, Yeongtong-gu, Suwon, Gyeonggi-do, 16614, Korea
info@NikkisoCEIG-Korea.com

PERIHAL CRYOGENIC INDUSTRIES
Cryogenic Industries, Inc. (kini ahli Nikkiso Co., Ltd.) syarikat ahli mengeluarkan dan perkhidmatan kejuruteraan peralatan pemprosesan gas kriogenik (pam, pengembang turbo, penukar haba, dsb.), dan loji pemprosesan bagi Gas Industri, dan Pencecairan Gas Asli (LNG), Pencecairan Hidrogen (LH2) dan Kitaran Rankine Organik untuk Pemulihan Haba Sisa. Diasaskan sejak lebih dari 50 tahun yang lalu, Cryogenic Industries merupakan syarikat induk bagi ACD, Nikkiso Cryo, Nikkiso Integrated Cryogenic Solutions, Cosmodyne dan Cryoquip serta kumpulan yang secara umum dikawal oleh 20 entiti pengendalian.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila lawati www.nikkisoCEIG.com and www.nikkiso.com.

MAKLUMAT HUBUNGAN MEDIA:
Anna Quigley
+1.951.383.3314
aquigley@cryoind.com