(Snuppee) Bagaimanakah APP pusat membeli-belah memenangi trafik pelanggan?

Dipemangkin oleh wabak itu, pengguna juga telah mula bergerak dalam talian secara besar-besaran, dan trafik luar talian secara beransur-ansur berhijrah dalam talian. Orang ramai telah terbiasa memesan barangan runcit dalam talian, dan berharap harga barangan adalah murah, serta kualiti serta logistik dijamin. , tetapi bagi peniaga korporat, bukan satu tugas yang mudah untuk menarik trafik pelanggan dalam talian dan mendapat pengiktirafan daripada pengguna.

Dalam tempoh dua tahun yang lalu, sejajar dengan perkembangan trend Internet mudah alih dalam era global, media tradisional dan pengiklanan sukar untuk menyelesaikan masalah korporat. Di antara banyak syarikat, kami dapati (SEENER INTERNET TECHNOLOGY CO., LTD.)’s (Snuppee) mall App telah memenangi perhatian peniaga dan pengguna di pasaran, dan telah membantu banyak syarikat dan peniaga menyelesaikan masalah trafik pelanggan dalam talian dan promosi jenama.

Menurut penyelidikan MediaRadar, pada 2021:

(43,000 syarikat telah membelanjakan $6.6 bilion untuk pengiklanan runcit terprogram sehingga kini)

(Perbelanjaan iklan terprogram runcit meningkat 136% tahun ke tahun (Januari-Oktober), meningkat $3.8 bilion)

Pengiklan teratasSasaran, Walmart, Harbour Freight, Michaels dan Menardsmenghabiskan gabungan $1 bilion (15% daripada jumlah perbelanjaan iklan runcit terprogram tahun ini). 

Menurut maklumat terperinci, produk APP Snuppee Mall meliputi fesyen, kelengkapan rumah, produk elektronik, kecantikan dan bidang lain. Sebagai platform trafik e-dagang yang komprehensif, pedagang utama menyediakan berkualiti tinggi (produk harga rendah) untuk menarik pengguna ke tapak web. Apabila pengguna memaparkan iklan semasa proses pembelian produk, pendedahan dan kesan iklan akan meningkat, membolehkan setiap peniaga dan jenama mencapai pelan dan strategi pemasaran tanpa kebimbangan yang benar-benar memecahkan model perniagaan tradisional dan meningkatkan keberkesanan pengiklanan. Kualiti perkhidmatan , menyediakan perusahaan dengan penyelesaian pemasaran yang lebih bijak, cekap dan lebih tepat serta membantu lebih banyak perusahaan mencipta nilai.

Model inovatif novel ini adalah untuk lebih ramai peniaga korporat. (Snuppee) Mall APP benar-benar mengambil keperluan jenama trafik sebagai teras dan menyediakan perusahaan dengan penyelesaian pemasaran yang lebih bijak, lebih cekap dan lebih tepat. Marilah kita sama-sama nantikannya. Witness (Snuppee) Mall Apl membawa lebih banyak nilai trafik kepada perusahaan, menunjukkan kecemerlangannya dan benar-benar menjadi peneraju dalam trafik domain peribadi.