Tawaran Black Friday Terbaik sekarang

Tech: Tawaran Black Friday terbaik akhirnya ada di sini dengan potongan besar. Sekarang adalah masa untuk pembeli murah untuk menjimatkan banyak teknologi mudah alih yang paling didambakan hari ini.

Kami sedang melihat tawaran Black Friday yang sangat baik untuk komputer riba, tablet, monitor, fon kepala dan banyak lagi. Dengan begitu banyak tawaran Black Friday yang berair sekarang untuk memilihnya, tidak terlalu awal untuk memulakan item dari senarai keinginan percutian anda.
Salah satu tawaran Black Friday terbaik setakat ini menjatuhkan model asas MacBook Air ke harga rendah sepanjang masa $ 799 di Amazon. Biasanya, notebook ini berharga $ 999, jadi itu diskaun $ 200. Ini antara tawaran komputer riba yang terbaik.

Sekiranya anda sedang mencari komputer riba permainan yang berpatutan, Best Buy kini mempunyai Asus TUF Gaming FX506 yang dijual dengan harga $ 599.99. Biasanya, komputer riba permainan ini berharga $ 799.99, jadi diskaun $ 200. Ini adalah harga terendah yang pernah ada untuk mesin ini dan salah satu tawaran komputer riba permainan Black Friday terbaik yang pernah kita lihat sepanjang musim.

Black Friday 2020 juga merupakan masa terbaik untuk memilih monitor yang murah. Sebagai contoh, anda sendiri boleh mendapatkan LG FreeSync Monitor 24 inci dengan harga $ 109.99 (diskaun $ 90) di Best Buy. Sesuai untuk produktiviti dan permainan, panel resolusi (1920 x 1080) ini menggunakan teknologi AMD Radeon FreeSync untuk menghilangkan keruntuhan layar dan kegagapan.

Itu hanya contoh tawaran terbaik Black Friday 2020 dan kami baru sahaja bermula!
Black Friday ada di sini dan kami melihat banyak tawaran hebat untuk teknologi mudah alih teratas hari ini. Pastikan anda menyemak hab tawaran Black Friday 2020 kami untuk mendapatkan diskaun percutian terbaik.

NA270/Technology Desk
Malay News