Babak hamun Shukri Yahaya tular, Puteri Sarah dedah ‘scene’ dibuat pada hari fail cerai

Babak hamun Shukri Yahaya tular, Puteri Sarah dedah ‘scene’ dibuat pada hari fail cerai

Drama bersiri adaptasi novel yang paling ditunggu, Andai Itu Takdirnya sudahpun ditayangkan di saluran Astro. Gandingan mantap pelakon hebat, Shukri Yahaya dan Hannah Delisha benar-benar menjadi dan ramai yang berpuas hati dengan lakonan mereka.

Namun, watak Puteri Sarah Liyana yang memegang watak Umairah turut menjadi perhatian lebih-lebih lagi dia menjadi rakan kepada Hannah yang merupakan watak utama.

Potongan babak Umairah memarahi Syed Azril telah tular di media sosial kerana ramai yang merasakan ia seperti luahan amarah Puteri Sarah dengan apa yang berlaku ketika ini.

Ramai yang berpendapat bahawa sedutan dari episod tersebut betul-betul ‘sampai’ kepada penonton lebih-lebih lagi gerakan badan menjadikan babak berkenaan cukup ‘real’.

Puteri Sarah turut berkongsi video tersebut di Instagram dengan menulis kapsyen ‘Umairah on faiyahh!!!’ beserta ucapan terima kasih kepada penulis novel dan skrip serta produksi drama yang memberikannya peluang berlakon dalam drama tersebut.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan berasa’ seram’  jika menjadi Shukri kerana dihamun dengan begitu ‘dasyat’ oleh seorang wanita.

Pelakon Idzham Ismail yang memegang watak Ikram turut menyatakan yang dia hampir ‘hangus’ ketika berada di sebelah Umairah sewaktu memarahi Syed Azril.

Menerusi komen, pemilik nama sebenar, Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin itu mengatakan yang babak tersebut dibuat secara ‘one take’ dan kebetulan pada hari dia menfailkan penceraian tempoh hari.

Drama Andai Itu Takdirnya telah mula bersiaran pada 6 Mac 2023 di Astro Ria. Difahamkan drama adaptasi novel karya Siti Rosmizah ini mempunyai 60 episod dan ditayangkan pada setiap Isnin hingga Khamis.

Antara barisan pelakon yang menjayakan drama berkenaan adalah Hannah Delisha (Aliya), Shukri Yahaya (Syed Azril), Idzham Ismail, Puteri Sarah dan ramai lagi.

Sumber: Instagram Puteri Sarah, Twitter NanieyZakuan