Neymar dalam cinta baru

Brasil: Neymar keluar kerana kecederaan. Tidak dapat bermain untuk Brazil dalam kelayakan Piala Dunia. Oleh itu, siapa yang dapat menghalang penyerang Brazil itu menjadi tajuk utama media!
Khabar angin mengenai hubungan baru telah tersebar di Neymar. Menurut media tempatan di Rio de Janeiro, Neymar telah jatuh cinta dengan wabak Corona.
Kehidupan Neymar di luar padang cukup romantis. Khabar angin mengenai pelbagai hubungan di sekelilingnya telah tersebar sepanjang kariernya. Hubungan cinta Neymar dengan model Kroasia-Kuba Natalia Barulikh dikhabarkan Februari lalu.

Sebelum itu, bintang Brazil itu jatuh cinta dengan pelakon dan model Bruna Marquez. Desas-desus cinta dengan Barulikh adalah yang paling baru setelah hubungan itu putus.
Tetapi media media Brazil Xplica melaporkan bahawa Neymar telah menjalin hubungan baru dengan wabak Corona. Bintang PSG berselingkuh dengan bintang pop Brazil, Gabili.
Neymar telah berkait rapat dengan Gabili selama lapan bulan. Pada awal wabak ini, keduanya diperkenalkan di Instagram media sosial.
Nama sebenar penyanyi berusia 25 tahun itu adalah Gabriel Batista. Neymar dan Gabili telah beberapa kali bertemu semasa wabak Corona.

Gabili bertemu Neymar di Paris. Dia juga tinggal di rumah Neymar bersama rakan-rakan. Kedua-duanya telah menghabiskan masa bersama di Brazil sejak kebelakangan ini.
Neymar mengucapkan tahniah kepadanya di media sosial setelah merilis video muzik Gabili pada 31 Julai. Penyanyi itu telah bersama Neymar di Paris selama sebulan.

Malay News
Sports Desk