Siti mendedahkan jantina anak ke-2

Kuala Lumpur: Penyanyi terkenal Malaysia, Datuk Seri Siti Nurhaliza Tarudin, 41, akan melahirkan anak keduanya, seorang lelaki, pada bulan April tahun depan.
Ibu hamil dan penghasil Kuasa Cintamu berkongsi jantina bayinya yang akan datang semasa kempen Jualan Ulang Tahun dalam talian Shoppee Live 12.12 baru-baru ini.
Segala puji bagi Tuhan, keinginan untuk melahirkan bayi akan menjadi kenyataan. Mudah-mudahan, Tuhan mempermudahkan segala urusan, “katanya dalam laporan berita baru-baru ini.
Siti, yang hamil hampir lima bulan, menambah bahawa anak pertamanya Siti Aafiyah sangat teruja mendapat adik lelaki. Aafiyah adalah anak yang cemerlang. Ketika dijelaskan kepadanya bahawa dia akan mendapatkan adik lelaki, dia mengerti. Sebenarnya, ketika ditanya di mana adik bayinya, dia dengan cepat menunjuk ke perut saya dan menciumnya.

Dia sangat gembira mempunyai abang. Aaafiyah adalah jenis yang suka anak-anak tidak kira mereka lebih kecil atau lebih besar darinya, Sekiranya ada anak kecil yang datang ke rumah, Aafiyah tidak malu untuk berkawan dan akan mengajak mereka bermain bersama, “katanya.
Berbanding dengan trimester awal kehamilan, Siti mengatakan bahawa dia akan cepat letih dan lemah. Saya akan malas untuk bersiap sedia. Namun, sekarang saya semakin sihat. Tiada lagi rasa mual. Saya boleh mengambil bahagian dalam acara seperti kempen Shoppee ini.

“Saya bersyukur kerana saya tidak mempunyai keinginan yang pelik atau pelik sejak kehamilan Aafiyah hingga yang terbaru ini. Semuanya terkawal, hanya kerana saya tidak dapat makan makanan pedas sejak memiliki Aafiyah dan juga yang kedua ini. Saya sebenarnya suka makanan pedas, “katanya.

Sementara itu, suami Siti, Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa atau Datuk K berkongsi bahawa anak mereka yang bakal dilahirkan akan mempunyai nama “Mohamad”, diikuti dengan yang lain yang diawali dengan huruf A. “Saya sudah mempunyai empat anak lelaki dan seorang gadis. Insya Allah nama bayi kita akan dinyatakan seminggu selepas kelahirannya, “katanya.- Sumber: NST

Malay News
Glamour Desk