Tak Perlu Gusar Kulit Wajah ‘Terbakar’ Malah Mencerahkan, Hijabi WAJIB Lakukan Rutin Asas Ini! – Hijabista

Tak Perlu Gusar Kulit Wajah ‘Terbakar’ Malah Mencerahkan, Hijabi WAJIB Lakukan Rutin Asas Ini! – Hijabista

Memiliki kulit yang sihat dan cerah secara semulajadi merupakan idaman setiap gadis. Ini kerana, kulit yang sihat pastinya bebas dari masalah-masalah yang merunsingkan seperti jerawat, jeragat, kulit kusam dan tidak bermaya.

Sehubungan itu, rawatan yang tepat dan rutin penjagaan kulit yang dilakukan secara konsisten amat diperlukan. Malah, untuk memiliki kulit yang cantik, Hijabi perlu mempunyai rutin asas penjagaan kulit yang baik.

Ini demikian kerana, ia adalah kunci kepada  kulit yang segar dan sihat tetapi, untuk mengekalkanya anda perlu melindungi kulit dengan pelindung matahari yang sesuai dengan kulit anda.

Lakukan Rutin Asas Harian Penjagaan Kulit Bersama Haneul!

Apa?! Masih bingung tak tahu produk mana yang sesuai dan selamat untuk membersih dan melindungi kulit dari terik matahari yang boleh memusnahkan kesihatan kulit anda? Hijabista mengesyorkan hijabi mencuba rangkaian rutin asas penjagaan kulit dari Haneul!

Haneul Brightening Cleanser mengandungi ekstrak White Blossom yang kaya dengan Antioksidan serta Niacinamide yang membantu mencerahkan kulit.

Ia menawarkan pembersihan kulit yang menyeluruh dan lembut pada wajah. Sabun pembersih yang berkrim dan berbuih gebu telah diformulasi menggunakan bahan-bahan pencerah semulajadi. Sekaligus membantu mencerahkan kulit hijabi, satu tona lebih cerah dengan setiap penggunaan Haneul Brightening Cleanser.

Selain itu, ia juga mengandungi formula yang tidak mengeringkan kulit serta memberi pengalaman pembersihan yang muktamad dan amat sesuai diguna pakai sebagai pembersih kedua selepas hijabi  menanggalkan solekan.

Setelah membersihkan wajah secara optima, Hijabi WAJIB menggunakan pelindung matahari (Sunscreen) terutamanya ketika anda menjalani aktiviti-aktiviti harian di luar rumah (Outdoor).

Tak Perlu Gusar Kulit Wajah ‘Terbakar’  Malah Mencerahkan

Tak Perlu Gusar Kulit Wajah ‘Terbakar’ Malah Mencerahkan, Hijabi WAJIB Lakukan Rutin Asas Ini!

Hijabista mencadangkan agar hijabi memilih Haneul Brightening Sunscreen kerana pelindung matahari ini dilengkapi dengan SPF 50 PA+++ sekaligus berfungsi sebagai pelembap. Lebih menarik lagi, ianya meresap terus kedalam kulit wajah tanpa meninggalkan kesan putih dan bercapuk.

Tambahan pula, ia bakal membuatkan kulit hijabi satu tona lebih cerah dengan formula pelindung matahari hibrid yang mengandungi kedua-dua jenis penapis matahari (mineral dan kimia).

Mempunyai Ekstrak White Blossom memberikan manfaat Antioksida dan pencerah. Niacinamide dan Betaine pula mencerah sambil melindungi kelembapan, agar kulit kekal hidrat dan bertindak sebagai agen kawalan minyak.

Justeru, Haneul Brightening Range perlu menjadi rutin asas serta pelopor kecantikan kulit yang memenuhi keperluan anda! Serta memberikan pengalaman kulit pembersihan kulit yang amat lembut dan dalam masa sama membantu mencerahkan kulit.

Artikel berkaitan: Dambakan Kulit Cerah, Tona Sekata? Ini Cara Mendapatkanya Sis!

Lebih wow lagi, kedua-dua produk dari Haneul Brightening Range mengandungi 8 bahan ‘superstar’ ni tau! Antaranya adalah, Centella Asiatica dan Daun Camellia Sinensis yang diekstrak dari Teh Hijau bertujuan untuk menenangkan (Soothing) kulit wajah anda.

Manakala, Bunga Camellia Japonica dan Thymus serpillum yang lebih dikenali sebagai Wild Thyme akan membantu mencerahkan kulit.

Selain itu, ia turut mengandungu Morus Alba yang diekstrak daripada akar Mulberi. Pyrus Malus diekstrak daripada epal,  Tricholoma Matsutake yang diekstrak daripada cendawan dan Oxalis Triangularis diekstrak daripada Cengkih Ungu sebagai agen antioksida.

Haa.. Sekarang dah tau kan produk apa yang sesuai untuk hijabi guna ketika melakukan rutin asas harian anda? Jangan tunggu lagi, segera dapatkan Haneul Brightening Range sekarang! Anda boleh layari laman sesawang rasmi Haneul atau dapatkanya di media sosial Instagram, Tik Tok serta laman beli belah atas talian Shopee. Pada 9.9 kita mempunyai pelbagai diskaun dan RM9 OFF voucher.

Artikel berkaitan: Nak Kulit Sihat Dan Terlindung Dari Kerosakkan? Amalkan 5 Perkara Ini!

Untuk info gaya hidup, kerohanian, tip kecantikan dan kesihatan terkini. Jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi Hijabista. Klik di sini.