Video Viral Messi Berjalan dengan Ancaman Lewis kepada Blaydes

Kuala Lumpur: Video Lionel Messi yang berjalan dalam pertandingan Barcelona vs PSG telah menjadi berita paling popular di saluran sukan CNNIndonesia.com dalam 24 jam terakhir.
Kekalahan Barcelona dari PSG masih menjadi kata kunci. Bahkan Messi tidak dapat menolong Blaugrana mengelakkan musnah di Camp Nou.
Berikut adalah berita paling popular di saluran sukan CNNIndonesia.com dalam 24 jam terakhir.

1. Viral, video Messi berjalan kaki ketika PSG menewaskan Barcelona 4-1
Lionel Messi terperangkap dalam kamera berjalan ketika Barcelona mengalahkan Paris Saint Germain (PSG) 1-4 pada perlawanan pertama 16 terakhir di Stadium Camp Nou, Rabu (17/2) pagi WIB.

Messi sebenarnya berjaya membawa Barcelona mendahului pada babak pertama melalui pelaksanaan penalti. Namun, tuan rumah jatuh 1-4 di mana Kylian Mbappe menjaringkan hatrik pada perlawanan tersebut.
Messi menjadi perhatian selepas rakaman video menunjukkan dia berjalan kaki ketika pemain PSG memegang bola di tengah padang.

2. Lewis mendakwa dia akan menghantar Blaydes ke ICU di UFC Vegas 19
Derrick Lewis mendakwa dia akan mengalahkan Curtis Blaydes hingga ke tahap di mana dia harus menjalani rawatan intensif (ICU) pada acara UFC Vegas 19 hujung minggu ini.

Duel kelas berat Lewis vs Blaydes akan menjadi pertempuran utama UFC minggu ini. Pertempuran ini juga merupakan kunci untuk membuka jalan untuk perlumbaan gelaran.

“Saya tidak menyukai lelaki itu, tetapi saya tidak mahu dia pergi ke ICU kerana Covid-19, tetapi saya hanya mahu dia pergi ke ICU kerana saya memukulnya,” kata Lewis.

3. Milan vs Inter: Juara Liga Itali Derby
Perlawanan derby AC Milan vs Inter Milan diramalkan akan menyaingi pertarungan sengit. Bukan hanya kerana persaingan kota, tetapi akan menentukan langkah menuju gelaran Liga Itali.

Pertarungan saudara kota ini akan berjalan dengan sengit kerana kedua-dua pasukan pasti akan mengejar kemenangan. Bukan tanpa sebab, siapa pun pemenang akan menguasai takhta kedudukan.

Buat masa ini, Inter berada di kedudukan teratas dengan 50 mata. Mereka berada satu mata di depan Milan yang berada di tempat kedua.

Malay News
Sports Desk